16 Ocak 2011 Pazar

AŞK VE ÖLÜM (Audio) -2-

A                           Çok yorgunum.
Ö                           Al benden de o kadar. Ne izin var, ne de ikramiye.
A                           Son zamanlarda çok sık karşılaşır olduk.
Ö                           Hiç şaşırtmıyor beni bu durum. Ortalığa baksana. İkimiz pek popüleriz.
A                           Aslında hep popülerdik. Değişen ne ki? Efsaneler, şarkılar, filmler, kitaplar, en önemlisi de tabiat... Başrolü ne zaman kaptırdık ki?
Ö                           Yok yok. Kaptırıp kaptırmama meselesi değil. Ama işin raconu değişti.
A                           Ne gibi? Haa hastalıkların falan artması mı yani?
Ö                           O da var tabii. Ya boşver bunları. Hazır karşılaşmışken başka şeylerden konuşsak.
A                           Olur. İyi olur hatta.
Ö                           Değişmiş gördüm seni.
A                           Nasıl?
Ö                           Daha sakin gibisin. Belki biraz daha olgun mu desem?
A                           Kilo aldım ya. Rahata alıştım. Sanırım ondan. Sen maşallah sopa gibisin hala.
Ö                           Sağol ama benimki de sefadan değil. Benimle uğraşanlar arttı biliyorsun. Saçma sapan bir    kafa tutan ordusu ile savaşıyorum.
A                           Benim yakada da aynı vaziyet. Bunun özel bir hizmet olduğu günler nerede kaldı...
Ö                           Ah o eski günler...
A                           Huzurumuzu piç ettiler
Ö                           Bu işlerin keyfi de kalmadı artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder