16 Ocak 2011 Pazar

AŞK VE ÖLÜM (Audio) - 4 -

Ö                           Sen hakiki bir depresyondasın. Ya da kafan bayağı iyi. Mutluluk ha? Sen mi mutlu ediyorsun? Senin yüzünden her gün milyarlar bana koşuyor ya da bana sığınmak istiyor. Beni istiyorlar, diliyorlar, düşünüyorlar. Mantıklı ol biraz, rica ederim!
A                           Mantık? Tabiatımda yok o. İstemiyorum da.
Ö                           Hah, ilk defa dürüst bir şey söyledin! Sonunda.
A                           Duygusuz! Senin tabiatın bu işte!
Ö                           Duygu derken, hislerden, hissetmekten, duyulardan bahsederken beni safdışı bırakacağını sanacak kadar saf olamazsın!
A                           Ne... ne demek oluyor şimdi bu?
Ö                           Ben neyim?
A                           Söylemem. Söyleyemem. Hem... İstemiyorum söylemek.
Ö                           Söyle! Neyim ben?
A                           Adını anmak istemiyorum.
Ö                           Söyle!
A                           Sonsun
Ö                           Başka?
A                           Bitmek
Ö                           Daha?
A                           Gitmek
Ö                           Cesur ol! Ha gayret!
A                           Erimiş dondurma.
Ö                           Ne?
A                           Ne bileyim. Dondurma severim ve eridiğinde... Yani...
Ö                           Çocuksun sen daha.
A                           Büyümek iyi bir şey mi sanki?
Ö                           Çekici bir yanın var. İnkar edemem. Sinirime de dokunuyorsun bazen, yani genellikle ama tuhaf bir yakınlık duyuyorum sana. Kaleler vardır ya. Sanki bir tanesinde seninle ben yaşıyoruz, birlikte.
A                           Ya da savaşıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder