17 Ocak 2011 Pazartesi

AŞK VE ÖLÜM (Audio) - 5 -

Ö                           İşte yine çuvalladın. Benimle savaşılmaz, hayatım. Sa-va-şa-maz-sın.
A                           Hayatım? Hiç yakıştıramadım senin ağzına doğrusu.
Ö                           Neden? Hayattan daha mühim bir şey var mı? Daha esas bir borç mümkün mü?
A                           Ama sen... sen...
Ö                           Söyle söyle. Çekinme.
A                           Sen katilsin! Hayat senin yüzünden sona kavuşuyor.
Ö                           Kavuşmak dediğine dikkatini çekmek isterim, tatlım.
A                           Tatlım falan deme bana! Se.. sesin...
Ö                           Ne olmuş sesime?
A                           Sesin çok... nasıl desem... zıt... sana uymuyor.
Ö                           Ben memnunum valla sesimden. Hem benim birden çok sesim vardır. Bilmez misin sanki? Müziklerim ve ben.
A                           Ağıtlar demek istiyorsun tabii.
Ö                           Sen de ille kötüleyeceksin beni. Kapkarayım sana göre.
A                           Ben çoğunluğu temsil ediyorum bir kere burada!
Ö                           Hırçınlaşma hemen! Nasıl da tırnak çıkarıyorsun. Dur, sus iki dakika. Sahteleşme yine. Kendi adına konuş öncelikle. Ödün kopuyor. Kalabalık olmaya çalışıyorsun sürekli. Sade, tek başına gel bana. Çoğunlukmuş! Laf! Şu... şu sözde misyonerliğin deli ediyor beni.
A                           Misyoner mi?
Ö                           Hayalperest mi demeliydim yoksa? Üff, büyü artık!
A                           Büyümek... Ne mümkün... Senden fırsat mı kalıyor?
Ö                           Ne yapıcaksın zaten büyüyüp? Yeterince yer kaplamıyor musun?
A                           Bu da ne demek şimdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder